vineri, 7 septembrie 2007

Lucruri importante...


Fiecare om are ceva, pe cineva important sau niste activitati la care pur si simplu nu poate renunta. Sunt acele lucruri care ofera liniste si te relaxeaza de fiecare data cand apar. Am auzit si vad de foarte multe ori ca multi oameni pentru a se simti bine au nevoie de multi bani lucru pe care intr-o anumita parte nu-l inteleg. Poate par invechita sau penibila dar in viziunea mea lucrurile simple sunt cu adevarat importante in viata. Nimic nu se poate compara cu un rasarit langa persoanele iubite sau acele clipe cand esti departe de o lume, care din ce in ce mai mult se complace sa faca rau sa traiasca in razboaie si sa spuna ca lupta pentru dreptate. Ce poate sa aiba mai multa valoare decat acele momente in care sustii cu adevarat pe cineva si toata inima e acolo, chiar daca acel acolo inseamna sa traverseze un continent si un ocean? In care fiecare rasuflare si gand se rasfrange asupra cuiva, care daca ar stii ar fi de 10 ori mai fericit. Lucrurile acestea aparent fara sens si trecatoare vor ramane mereu prezente.
Poate multora li se pare o prostie dar eu as preferea de un miliard de ori mai mult sa privesc un cer senin si sa stiu ca in alt colt o viata este salvata, decat sa stau intr-o sauna sau sa-mi cumpar un parfum scump.
De multe ori ma intreb ce ne trebuie sa fim fericiti? De ce exista atata invidie in lume? De ce nu ne multumim si cu acel putin pe care il avem? Iar gandul ca noi toti am putea face o diferenta doare, dar cuvintele sunt usor de spus si faptele greu de indeplinit.
Oare nu este frumos sa stai seara cu lumina stinsa si sa asculti melodiile care ti-au influentat viata, care iti aduc aminte de copilarie, de gandurile pe care le aveai atunci, de ce spuneai cand erai doar un copil? Pentru unii nu, pentru mine este totul...sau aproape totul.
Daca doar am aprecia aceste maruntisuri si n-am incerca sa fim cine nu suntem, daca nu ne-am simti mai importanti decat altcineva, daca ne-ar place sa fim simpli si traim cum simtim, oare n-am fi atunci pe deplin fericiti?

Niciun comentariu: